Alang alang dah adew dekat blog saya.Jom ♥ Folow | ♥ Dashboard
♥ Sweeet Talking
Kem Remaja Bestari (KRB)
Thursday 12 July 2012 | 17:04 | 0 ♥ Sweet Talking

Assalamualaikum :) 
2.06.2012-05.06.2012
aku pergi kem dekat tasek utara . KEM REMAJA BESTARI namanyaa . #SeriousTalk kem nii sangat amazing . kat sana , macam'' orang aku jumpaa . and seriously fasilitator'' kat sana sumpaa semua baik'' gilee . then aku jumpa budak'' baru kat sana and dorang memang understanding . At first , memang ingat taknak pergi sebab takut bosann , then bilaa dah pergi memang seriously taknak balik . Rindu dorang gilee'' . Ada yang from Melaka , Pahang punn ade tapi majority from Johor lahhh .. Jyeahhhhh !!!!
then aku jumpe budak'' nihhh . IZZAH HAZIRAH and AFRINA JAMALUDDIN . well , diorang from Kota Tinggi . jauh kannn ? sumpaa diorang lahhh budak yang paling amazing sekali . tak sia'' aku pergi kem nii . macam'' experience aku dapat . InsyaAllah next year kita jumpa lagi keyh .nanti if ade mase dah habis sekolah , kita hang keyh ... SAYANG korangggg :')
Nih IZZAH HAZIRAH . comel kan kan kan ? seriously rindu nak dengar cerita pasal kau lagi :')

Nih AFRINA JAMALUDDIN . dia pun comellll . kita rindu nak story pasal crush dengan korang :') Since kita takde hambik gambarr samee'' so aku rembat gambaa korang . sorry keyh :)

♥ Disclaimer ♥

  
 WRITE ANYTHING ABOUT YOU HERE

♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edited by : NALISYA ROSLI